Your daily dose of Polynesia

Votre dose quotidienne de Polynésie


Photos non retouchées - SOOC photos - ©2014-2015 Tahiti Daily Photo - Tous droits réservés - Contact: tahitidailyphoto(at)gmail.com

Cliquez ici pour accéder à tous les articles du blog


18 décembre 2014

Christmas - Noël 2/2

Noël à l'école ...

Christmas at school ...




 Photos par ©TahitiDailyPhoto


 Last time that I post this year ... see you maybe in January!

 Je poste pour la dernière fois cette année ... rendez-vous peut-être en janvier !

7 commentaires:

  1. Images full of Christmas cheer, great captures!
    Joyous holiday to you and yours,
    Merisi

    RépondreSupprimer
  2. Oh, I love Christmas time, the red, the joy, the bells and stars, Christmas movies on TV with my son, decorations and prayertime too. Its my favourite festival and favourite time of the year.

    RépondreSupprimer
  3. I wonder what the horse thinks of all this. Terrific Christmas shots!

    Have a Merry Christmas, and a Happy New Year.

    If you're thinking of participating in the CDP January theme, it's an easy one: favourite shots of 2014.

    RépondreSupprimer
  4. Ils sont mignons comme tout !

    Ca veut dire quoi ce peut-être ?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ca veut dire que l'activité de ce blog quotidien étant très chronophage (je ne t'apprends rien) et n'ayant pas la portée espérée (je sais que je n'ai toutefois pas pris le temps de me faire connaître), je ne suis pas certaine de rempiler ... Je me laisse le temps de la réflexion.

      Supprimer
  5. Thanks Merisi, Mumbaiteam, Willima and Ciel

    Merry Christmas and Happy New Year à tous :)

    RépondreSupprimer

Thank you for your comment.
Merci pour votre commentaire.